مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 09:102019-11-29اقتصادي

نگاهی به رنو اسپیس 2020


شرکت فرانسوی رنو به تازگی از خودروی اسپیس مدل 2020 خود رونمایی کرده است که امکانات و قابلیت های جدیدی را برای مشتریانش به ارمغان خواهد آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از انتشار خبر رونمایی رسمی شرکت خودروسازی رنو فرانسه از فیس لیفت جدید خودروی اپیس مدل 2020، حالا گزارش ها حاکیست که این محصول از بهار سال آینده میلادی روانه بازارهای اروپایی خواهد شد و با امکانات و قابلیت های جدید این خودروی پرچمدار انتظار می رود که قادر خواهد بود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند.

از جمله تغییر و تحولات ظاهری این خودرو می توان به چراغ های جلوی ماتریکس LED، چراغ های عقب بازطراحی شده، رینگ های جدید، سپر عقب متفاوت و نمای جلوی جدید برای مدل پرچم دار Initiale Paris اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت carscoops، همچنین طراحی کابین داخلی این محصول از ویژگی های جدید و جذابی برخوردار شده است.

به عنوان مثال، کنسول مرکزی این فیس لیفت نسبت به نسل قبلی آن بهبودهای زیادی پیدا کرده و در میان آن فضای ذخیره جدیدی تعبیه شده است که دو نگهدارنده فنجان و یک جفت درگاه USB در آن به چشم می خورد.

سرنشینان این خودروی جدید به منظور بهره مندی از خدمات سرگرمی قادر خواهند بود از جدیدترین اینترفیس easy connect بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به رنو اسپیس 2020

نگاهی به رنو اسپیس 2020