مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 08:102019-11-29ورزشي

روحانی کاری برای «خانه احزاب» نکرد/ مردم به برنامه احزاب رای دهند


رییس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب گفت: متاسفانه رسانه ها  اینگونه جا انداخته اند که «روحانی» خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.

- رییس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب گفت: متاسفانه رسانه ها  اینگونه جا انداخته اند که روحانی خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.

حبیب الله بوربور رییس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار مهر ، درپاسخ به این سوال چرا دولت روحانی علی رغم اینکه خانه احزاب را احیا کرده است اما تاکنون وقتی را برای دیدار با نهاد صنفی احزاب اختصاص نداده است؟ ، گفت: اصلا روحانی کار خاصی نکرد، خانه احزاب وجود داشت و محل آن هم از سوی قالیباف شهردار اسبق تهران تعیین شد؛ متاسفانه رسانه ها اینگونه جا انداخته اند که روحانی خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.

وی تصریح کرد: آقای رییس جمهور لباس می پوشد و به کوه می رود و یا با لباس ورزشی مسابقه فوتبال تماشا می کند، به جای انجام این کار یک ساعت وقت خود را به احزاب اختصاص دهد؛ احزاب برای او(روحانی) اهمیتی ندارد.

در دوره احمدی نژاد برای اینکه خانه احزاب نباشد برنامه ریزی شد و در دوره فعلی هم خدمت و فعالیت خاصی برای خانه احزاب انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی کاری برای «خانه احزاب» نکرد/ مردم به برنامه احزاب رای دهند

روحانی کاری برای «خانه احزاب» نکرد/ مردم به برنامه احزاب رای دهند