مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 09:162019-11-28حوادث

انهدام باند فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی در قم


فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند 5 نفره فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی خبر داد که در سطح کشور فعالیت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در راستای فعالیت و  برخورد پلیس فتا با جرایم اینترنتی اخیراً اعضای باند 5 نفره ای را شناسایی کردند که رده سنی آنان بین 17 تا 23 سال است و در زمینه کلاهبرداری و سرقت از حساب های بانکی مردم فعالیت داشتند.

وی افزود: کلاهبرداران با انجام تبلیغات دروغین تحت عنوان نرم افزارهای صیغه یابی، شارژ اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، ارائه اینترنت های رایگان و ازدواج های حلال با ارسال تبلیغات به صورت گسترده در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی، مشتریان را به سمت درگاه های پرداخت های جعلی هدایت و حساب های بانکی آنها را هک می کردند.

آقاخانی ادامه داد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان و حمایت دستگاه قضایی و با توجه به پیچیدگی فراوان این نوع جرایم، نهایتاً موفق شدند کلاهبرداران را در استان های آذربایجان غربی، مرکزی و تهران شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: تاکنون حدود 4 هزار شماره کارت هک شده مردم از متهمان استخراج شده است و بررسی برای شناسایی صاحبان حساب ها و میزان وجوه سرقتی در دستور کار ماموران پلیس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی در قم

انهدام باند فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی در قم