مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-28اقتصادي

شکایت عامل آلودگی آب روستای مزوش به دستگاه قضا ارائه شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: شکایت از عامل آلودگی آب روستای مزوش تنظیم و به دستگاه قضا ارائه شده است.

- یوسف عرفانی نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به آلودگی آب روستای مزوش اظهار کرد:  در روز پنجشنبه 30 آبان ماه به سبب سهل انگاری معدن پارس مس دلیجان که در این روستا فعالیت دارد، شیر تانکر حامل 3 هزار لیتر گازوییل که در نزدیکی مادرچاه قنات روستا قرار دارد، باز و منجر به آلوده شدن خاک و آب مادرچاه قنات شده است.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از آلودگی آب شرب روستا، در روستا حاضر و قنات را از مدار خارج و آب شبکه را تخلیه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب یک مخزن ثابت در روستا قرار گرفت که توسط تانکر آب رسانی سیار پر می شود، برای مصرف غیر شرب، استحمام و دام نیز از قنات دیگری که مخصوص کشاورزی است، آب به مدار شبکه آب روستا وارد کرده ایم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ادامه داد: تامین آب روستای مزوش با آب لوله کشی شده از قنات است، در حال پیگیری برای ایجاد یک منبع آب جدید هستیم، زیرا منبع آب قبلی به سبب بوی گازوییل قابل استفاده نیست، برای پاکسازی سیستم آب رسانی روستا از بوی گازوییل اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت عامل آلودگی آب روستای مزوش به دستگاه قضا ارائه شده است

شکایت عامل آلودگی آب روستای مزوش به دستگاه قضا ارائه شده است