مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 06:452019-11-28سياسي

هدیه حضرت زهرا(س)؛ چهل روز پس از شهادتش عازم مکه شدیم


آخرین باری بود که به مرخصی می آمد، از درختان حیاط چند پرتقال چید، مرا صدا کرد و گفت: مادر! بیا کنارم بنشین تا کمی صحبت کنیم .

خبرگزاری فارس مازندران ـ حماسه و مقاومتخاطرات شهدا و رزمندگان همواره درس های آموزنده ای است که هرچند ساده اما نقشه راهی است برای تجلی انسانیت، گاهی خاطرات احساسی و عاشقانه اند و گاهی نیز پندآموز؛ در ادامه چند نمونه از این روایت ها تقدیم مخاطبان می شود.

* مادرجان آیا تو حاضر هستی؟! وقتی شهید رضایی به شهادت رسید، جانعلی در کلاس پنجم درس می خواند، هنگام رفتن به مدرسه، لباس نوی خود را بر تن نمی کرد، روزی مادر از او پرسید: جانعلی! چرا لباس های جدیدت را نمی پوشی؟ جانعلی در پاسخ گفت: مادر جان! آیا راضی هستی من لباس نو به تن داشته باشم و با شادمانی به سر کلاس بروم، در حالی که فرزند شهید رضایی با ناراحتی و اندوه از دست دادن پدرش در کلاس حاضر باشد؟ راوی: طاهره میرزایی ـ ﺧﻮاهر شهید شهیدﺟﺎنعلی ﻣﻴﺮﺯایی ـ ﻣﺘﻮﻟﺪ 1343 ﻧﻜﺎ ـ ﺷﻬﺎﺩﺕ 1362 ﻣﺮﻳﻮان * دوری از یاران شهیدش هرگز خستگی ناشی از کارش رو به زبون نمی آورد، گاهی وقت ها شاید به خاطر دیر آمدنش از دستش عصبانی می شدم ولی علی آقا آنقدر به من احترام می گذاشت که شرمنده اش می شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه حضرت زهرا(س)؛ چهل روز پس از شهادتش عازم مکه شدیم

هدیه حضرت زهرا(س)؛ چهل روز پس از شهادتش عازم مکه شدیم