مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 04:552019-11-28سياسي

مسایل مالی نباید پاشنه آشیل زندگی مشترک قرار گیرند


امام جمعه قروه با انتقاد از بالا رفتن زن ازدواج در جامعه، حرکت در مسیر سلام را مهم دانست و بر آسان گرفتن ازدواج و دوری از مسایل مالی در ابتدای زندگی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عابدین رستمی شامگاه چهارشنبه در مراسم اهدای 12 سری جهیزیه به زوج های جوان قروه ای در شهرستان قروه با بیان اینکه یکی از وظایف حکومت تسهیل ازدواج است، اظهار داشت: امروزه در جامعه سن ازدواج بالا رفته و نیاز به ازدواج هم کاهش یافته لذا می طلبد مسئولان جامعه فضا را برای ازدواج آسان و درست فراهم کنند.

به گفته وی باید جلوه های مرتبط نهادینه و فرهنگ سازی شود و جامعه را از شریط بودن و در انتظار کمک های حکومت خارج کرد.

رستمی ازدواج را یک وظیفه دینی و شرعی دانست و افزود: از نگاه اسلام زن و مرد در کنار هم خانواده را تشکیل می دهند این در حالی است که از نگاه غرب چنین نیست و در واقع اسلام زن را مایه آرامش در زندگی معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه مودت بعد از ازدواج شکل می گیرد از مهریه های بالا که عامل خدشه دار کردن عواطف در زندگی هستند گفت و تصریح کرد: از ابتدای زندگی نباید مسایل مالی پاشنه آشیل زندگی قرار گیرند و بنای آن را با بی اعتمادی نهاد چرا که این موارد با ارتباط روحی و عاطفی در میان است و باعث ضربه زدن به آن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسایل مالی نباید پاشنه آشیل زندگی مشترک قرار گیرند

مسایل مالی نباید پاشنه آشیل زندگی مشترک قرار گیرند