مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 20:152019-11-27سياسي

بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است


امام جمعه اردکان با اشاره به نقش مهم بسیج در عرصه های مختلف، گفت: بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار با جمعی از بسیجیان، پاسداران و پیشکسوتان ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: خوبی کردن در برابر بدی دیگران، برقراری رابطه با کسی که قطع ارتباط کرده و عفو کردن کسی که ظلم می کند در زندگی فردی از بهترین اخلاق های دنیا و آخرت است.

وی بابیان اینکه بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و حمایت تولید داخلی نقش مهمی دارند، افزود: باید درزمینهٔ اخلاق و رفتار هم تلاش و کوشش کنند تا نمونه باشند و موجب جذب دیگران بشوند.

این نکته مهمی است که بسیج باید مظهر اخلاق به ویژه اخلاق اجتماعی و برخورد با مردم باشد زیرا هیچ چیز مانند اخلاق خوب باعث جذب دیگران نمی شود تا جایی که یک عامل جاذبیت شخصیت پیامبر اکرم نیز همین بوده است.

امام جمعه اردکان گفت: رفتار و اخلاق اجتماعی ما بسیجیان باید به گونه ای باشد که جلوه و جایگاه بسیج در میان افکار عمومی جامعه و در دید مردم حفظ شود و آن ها نیز آرزو و افتخار کنند که جزو بسیج شوند نه اینکه خدای ناکرده رفتار و اخلاق ما، دیگران را از بسیج رمیده و دل زده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است

بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است