مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 19:402019-11-27سياسي

جوانان تحصیل کرده در خدمت توسعه


استاندار خراسان شمالی بر استفاده از ظرفیت قشر جوان و تحصیل کرده برای توسعه استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی در نشست صمیمی با دبیران تشکل ها، انجمن ها و کانون های دانشجویی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی استان بر استفاده از دیدگاه ها، ایده ها و ظرفیت های قشر جوان و تحصیل کرده و دانشجویان برای توسعه و جهش استان گفت: باید با فعال شدن شورای مشورتی دانشجویان در استان به صورت فصلی، تحصیل کرده ها به کمک ما بیایند.

آقای شجاعی از بی توجهی مسئولان استان به مسئولیت های اجتماعی خود از جمله در موضع صنایع انتقاد کرد و گفت: بخش صنعت هم باید از ظرفیت دانشگاه ها و قشر دانشجو به صورت ویژه استفاده کنند.

وی ساماندهی حامل های انرژی را از برنامه های مدیریتی دولت برشمرد وگفت : سه دهک بالای جامعه، 23 برابر سایر دهک ها از حامل های انرژی استفاده می کنند که این شاخص در بنزین هفت برابر است.

استاندار خراسان شمالی با ابراز تاسف از اینکه صنایع بزرگ استان، بخش عمده نداشته ها یعنی 70درصد خدمات خود را از سایر استان ها فراهم می کنند و تاکنون تلاشی برای ایجاد صنایع کوچک و مرتبط نکرده اند افزود: تنها 400 واحد صنعتی کوچک داریم که با صنایع بزرگ هیچ ارتباطی ندارند و باید ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان تحصیل کرده در خدمت توسعه

جوانان تحصیل کرده در خدمت توسعه