مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 18:552019-11-27سياسي

اغتشاشات اخیر با پایداری و هوشیاری ملت نقش بر آب شد


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در شهرهایی که مسئولین هوشمندانه عمل کردند، خسارات کمتری داشتیم و شهرری جزو همین شهرها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین معارفه فرماندار شهرستان ری اظهار کرد: خداوند را شکر می گوییم که توطئه ها و حیله های دشمنان را نقش برآب کرد و در این روزها که دشمنان در انتظار ازهم پاشیدگی کشورمان را داشتند، ملت متدین، علاقه مند و دلسوز ما را برای پایداری و حفظ این انقلاب و مرزوبوم کشورمان، همچنان سر پا نگه داشت.

وی با بیان اینکه در هر شهری فرمانداری حکم نخ تسبیح را دارد، گفت: ادارات و نهاد های مختلف دولتی و غیردولتی مانند دانه های این تسبیح و بر محور فرمانداری قرار می گیرند و اگر فرماندار بتواند به خوبی هماهنگی آنها را با رویکرد عاقلانه و دلسوزانه به نفع عموم مردم حفظ کند، فرماندار موفقی خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در اغتشاشات اخیر طبق آمارهای وزارت کشور، در شهرهایی که فرماندار و مسئولین شهر با تدبیر و اندیشه و هوشمندی عمل کرده اند، میزان خسارات بسیار کمتر است.

مافی تصریح کرد: در شهرری نیز شاهد همین رویه بودیم و با مدیریت توانمند آن، جلوی بروز هرگونه آشوب و اغتشاش در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر با پایداری و هوشیاری ملت نقش بر آب شد

اغتشاشات اخیر با پایداری و هوشیاری ملت نقش بر آب شد