مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 17:402019-11-27اجتماعي

آثار پروفسور رضا همواره چراغ راه دوستداران علم و ادب است


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پروفسور رضا خدمات ارزنده ای در عرصه های علمی و فرهنگی ارائه کرده اند،گفت: آثار به جای مانده از ایشان همواره چراغ راه دوستداران علم و ادب است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پروفسور رضا خدمات ارزنده ای در عرصه های علمی و فرهنگی ارائه کرده اند،گفت: آثار به جای مانده از ایشان همواره چراغ راه دوستداران علم و ادب است.

نادر جهان آرای عصر امروز در هفتمین روز درگذشت پروفسور فضل اله رضا که با حضور استاندار گیلان در مسجد قدس برگزار شد، اظهار کرد: پروفسور رضا چهره خوشنامی در عرصه علم و دانایی در جهان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پروفسور رضا خدمات ارزنده ای در عرصه های علمی و فرهنگی ارائه کرده اند، افزود: خدمات ایشان وسیع تر از جغرافیای گیلان و ایران بوده و جایگاه فرهنگی پروفسور رضا عمیق و ریشه دار است.

جهان آرای با بیان اینکه ایشان همواره بر علم آموزی تاکید داشت، ادامه داد: پروفسور رضا در زمینه خیرخواهی و مدرسه سازی یک مدرسه را در شهرستان سیاهکل ساخته اند که نمونه ای از فعالیت های خیرخواهانه ایشان است.

وی ویژگی های فردی، علمی و فرهنگی این عالم بزرگ گیلانی را نمونه بارز استعدادهای بی بدیل جامعه ایرانی دانست و تاکید کرد: آثار به جای مانده از ایشان هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار پروفسور رضا همواره چراغ راه دوستداران علم و ادب است

آثار پروفسور رضا همواره چراغ راه دوستداران علم و ادب است