مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 15:552019-11-27ورزشي

دلایل تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی ورزش کشور را در راستای بند 8 نظام نامه فرهنگی ورزش کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید عبدالحمید احمدی در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها که با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد ، اهمیت تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی درورزش کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت بروز معنویت در محیط ورزش ، اظهار داشت : آنچه مسلم است انتظار از دست اندر کاران ورزش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که محیط ورزش را باید پاکیزه نگاه دارید ، زیاد است.

وی یکی از اقدامات مهم در طول چند سال گذشته را ترمیم و رفع خلا های قانونی ، حقوقی و ساختاری در ورزش عنوان کرد و توضیح داد : برای موضوعات فرهنگی ، اخلاقی و ارزشی در ورزش چاره ای اندیشیده نشده بود که تلاش کردیم در این دوره برای تحقق آن گام برداریم.

احمدی ادامه داد: در بند 8 نظام نامه فرهنگی ورزش کشور مبارزه ساختارمند با ناهنجاری های اخلاقی ، تخلفات و جرائم ورزشی و تلاش حداکثری برای حل دعاوی تاکید شده است که در راستای اجرای نظام نامه فرهنگی و بندهای دهگانه نظام نامه فرهنگی ورزش کشور ، دکتر سلطانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور

دلایل تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور