مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:502019-11-27سياسي

ولایتمداری شرط رسیدن به پیوند موحدانه است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه کشور گفت: رسیدن به پیوند قوی و موحدانه جز از طریق امامت امکان ندارد و تنها شرط آن ولایتمداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی عصر امروز در اختتامیه طرح زائران رضوی که در مجتمع ولایت برگزار شد، گفت: مفتخریم در جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم امام رضا(ع) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مردم عزیز کشورمان خدمت می کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کشور با نقل روایتی از امام رضا(ع)، بیان کرد: زمانی که حضرت رضا(ع) وارد نیشابور شدند، هزاران قلم به دست اطراف حضرت را گرفتند و گفتند شما از این شهر می روید و هدیه ای به ما ندادید که در این زمان حضرت می گویند لا اله الله اسمی که به حدیث سلسله الذهب معروف است.

وی خطاب به زائران حاضر در جلسه، ادامه داد: شما به جهت توحیدی با امام رضا(ع) پیوند برقرار کرده اید و بهترین دعا در درگاه خداوند کامل شدن ایمان است.

خاموشی افزود: اگر پیوند قلبی ما با خداوند وسیع و ریشه دار شود، همانند اصحاب کهف که به خدا ایمان آوردند و در مقابل فرعونیان و طاغوتیان زمان خود ایستادگی کردند، رستگار می شویم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه رسیدن به این پیوند قوی و موحدانه جز از طریق امامت امکان ندارد و تنها شرط آن ولایتمداری است، گفت: امروز جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری شرط رسیدن به پیوند موحدانه است

ولایتمداری شرط رسیدن به پیوند موحدانه است