مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:352019-11-27سياسي

ایجاد نیروگاه خورشیدی در ارتقاء بهروه وری موقوفات موثر است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با هفت نیروگاهی که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید مجموعا 40 نیروگاه با ظرفیت تولید 1571 کیلووات ساعت برق و فرآیند ایجاد اشتغال 2332  نفر روز در سال محقق می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با هفت نیروگاهی که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید مجموعا 40 نیروگاه با ظرفیت تولید 1571 کیلووات ساعت برق و فرآیند ایجاد اشتغال 2332  نفر روز در سال محقق می شود.

حجت الاسلام محمد احمدزاده، امروز ششم آذرماه در مراسم افتتاحیه 26 پروژه نیروگاه برق خورشیدی موقوفه عبدالله رضوی طرقبه شاندیز ضمن گرامیداشت یاد واقفین خیر اندیش بیان کرد: مجموع اتفاقاتی که در این پروژه ها افتاده در راستای نگاه اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب و تأکیدات نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و به منظور توجه به تولید و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: در سال گذشته نیز در مجموعه موقوفه عبدالله رضوی پروژه ای با قابلیت تولید 120 کیلووات انرژی خورشیدی افتتاح شد که از جمله مزایای مهم آن می توان به جلوگیری از قطع درختان و کمک به محیط زیست اشاره کرد.

احمدزاده افزود: تا قبل از این نیز هفت نیروگاه با ظرفیت تولید 225 کیلو وات با میانگین برق ماهیانه 28 هزار 500 کیلووات ساعت و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نیروگاه خورشیدی در ارتقاء بهروه وری موقوفات موثر است

ایجاد نیروگاه خورشیدی در ارتقاء بهروه وری موقوفات موثر است