مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:202019-11-27سياسي

برای ارتقای بهره وری مسیر طولانی در پیش داریم


رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه برای ارتقای بهره وری مسیر طولانی در پیش داریم گفت: جا دارد برای ارتقای بهره وری مدیریت شهری بستری را فراهم کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در نخستین همایش ملی بهره وری در مدیریت شهری، گفت: یکی از مواردی که نمی توانیم هیچ گاه به دنبال ارتقای بهره وری برویم همین موضوع عدم نظم در برگزاری همایش های مانند همایش امروز است وقتی نمی توانیم همایش بهره وری را راس ساعت آغاز کنیم دیگر از دستگاه های مدیریتی چه انتظاری می توانیم داشته باشیم.

رییس شورای عالی استان ها در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه از لحاظ شاخص بهره وری در مقایسه با کشورهای منطقه در رتبه پایین تری قرار گرفته ایم اظهار کرد: برابر آمار مرکز ملی آمار در بهمن ماه سال گذشته میزان کار مفید هر شهروند 15 ساعت در هفته بود که اگر آن را تقسیم کنیم می شود دو نیم ساعت در هر روز که ما باید در برنامه ششم توسعه کشور به مسئله بهره وری بیش از گذشته توجه کنیم.

تلخ است که ایران در رده بندی سازمان جهانی بهره وری در بین پنج کشور آخر قرار گرفته است.

وقتی به آمار و رتبه بندی کشورها نگاه می کنیم می بینیم که کشورهای از آسیای شرقی و اقیانوسیه بالاتر از ما قرار گرفته اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ارتقای بهره وری مسیر طولانی در پیش داریم

برای ارتقای بهره وری مسیر طولانی در پیش داریم