مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:052019-11-27اقتصادي

واکنش حناچی به توقف ساخت پلاسکو


شهردار تهران در خصوص توقف روند ساخت و ساز پلاسکو گفت: تا امروز نیز پلاسکو با همکاری شهرداری تهران توانسته به ساخت و ساز خود ادامه دهد اما هر ساختمانی که باید ساخته شود پروانه ساخت دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در حاشیه نخستین همایش بهره وری در مدیریت شهری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایسنا در خصوص توقف ساخت پلاسکو گفت: پلاسکو اگر تا امروز هم توانسته به ساخت خود ادامه بدهد با همکاری شهرداری تهران بوده منتهی باید هر ساختمانی که می خواهد ساخته شود پروانه ساخت بگیرد.

تا اگر حادثه ای شبیه به پلاسکو اتفاق افتاد سازمان مسئولیت آن را بپذیرد.

وی ادامه داد: بحث های شهرسازی مربوط به ساخت پلاسکو حل شده است اگر هم این مسائل هزینه ای داشته باشد براساس توافقات میان شهرداری و بنیاد مستضعفین قابل حل است.

حناچی در خصوص اظهار نظر مسوولان بنیاد مستضعفین در خصوص ساخت و ساز قانونی پلاسکو و جلوگیری شهرداری از ادامه آن، گفت: مسوولان بنیاد به یک مصوبه استانداری تهران اشاره می کند که علیرغم احترامی که برای آن دارم اما باید بگویم چنین مصوبه ای نمی تواند فراتر از قانون عمل کند.

قانون شهرداری ها را موظف کرده در مقابل صدور پروانه ساخت عوارض دریافت کند حال این که این عوارض چگونه محاسبه شود بحثی است که در چارچو قانون عمل می شود و در حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حناچی به توقف ساخت پلاسکو

واکنش حناچی به توقف ساخت پلاسکو