مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 13:502019-11-27سياسي

نیازمند بازتعریف زنجیره بهره وری موقوفات هستیم


نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هرچند زمینه بهره وری از موقوفات نسبت به گذشته رشد یافته اما در این خصوص نیازمند تعریف بهتر از زنجیره بهره وری موقوفات هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هرچند زمینه بهره وری از موقوفات نسبت به گذشته رشد یافته اما در این خصوص نیازمند تعریف بهتر از زنجیره بهره وری موقوفات هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، در افتتاحیه 26 پروژه نیروگاه برق خورشیدی موقوفه عبدالله رضوی طرقبه شاندیز، بیان کرد: انقلاب ما روزی با طاغوت کوچکی برخورد کرد و امروز در مبارزه با طاغوت های بزرگ تر است اما عزت و امنیت داریم؛ افتخار آفریدیم و در مسیر درست و روشنی هستیم.

وی ادامه داد: ما در خط مقاومت و استقامت که امام راحل به ما آموخت قرار داریم و رهبر حکیم و فرهیخته ما در این زمان با تحلیل قوی، نظام سلطه را در آسیای جنوب غربی و آسیای میانه زمین گیر کرده است.

خاموشی افزود: امروز به برکت خون شهداء که در مسیر انقلاب و در پی امام حرکت کردند و دفاع مقدس را مدیریت کرده و به سرانجام رساندند و امنیت منطقه ای را به ارمغان آوردند، امید است استبداد، استکبار و صهیونیسم را به حاشیه رانده و مسیر انقلاب را پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بازتعریف زنجیره بهره وری موقوفات هستیم

نیازمند بازتعریف زنجیره بهره وری موقوفات هستیم