مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:552019-11-27دانش

مصیر ؛ طرحی برای ارتقای آموزش مهندسی با همکاری صنعت


معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: مصیر (شرکت مپنا - خواجه نصیر) طرحی برای ارتقای آموزش مهندسی است که دانشگاه و صنعت با یکدیگر در این طرح همکاری خواهند کرد.

- معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: مصیر (شرکت مپنا - خواجه نصیر) طرحی برای ارتقای آموزش مهندسی است که دانشگاه و صنعت با یکدیگر در این طرح همکاری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اشرفی زاده روز سه شنبه در سمپوزیوم نیروگاه- دانشگاه که در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همکاری های آموزشی و پژوهشی متنوعی را با صنعت کشور در حوزه های مختلف آغاز کرده است.

وی افزود: تمرکز طرح های نوین، همکاری برای گسترش و تبادل دانش و تجربه با مشارکت مستقیم صنایع در برگزاری برنامه های درسی و حضور استادان و دانشجویان در صنعت در قالب برنامه های مهارت محور است که این همکاری ها در پنج حوزه مختلف در حال پیگیری است.

اشرفی زاده ادامه داد: سنگ بنای این طرح ها، همکاری های آموزشی پژوهشی با همکاری شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا است که با نام طرح مصیر از سال 1397 آغاز شده است.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: هدف از طرح مصیر تعمیق همکاری های آموزشی پژوهشی میان صنعت و دانشگاه در حوزه انرژی الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصیر ؛ طرحی برای ارتقای آموزش مهندسی با همکاری صنعت

مصیر ؛ طرحی برای ارتقای آموزش مهندسی با همکاری صنعت