مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:452019-11-27سياسي

پیشگیری و احتیاط از اصول حوزه فناوری زیست محیطی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با بیان اینکه پیشگیری و احتیاط از اصول حوزه فناوری زیست محیطی است، گفت: در حوزه محیط زیست بشر به علت عدم توجه به زیست محیط با مشکلات عمده ای روبه رو است و این مشکلات نیز در کشور خود را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ظهر امروز در نشست استانی با عنوان زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست که در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با حضور جمعی از فعالان حوزه کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی هر کشوری با وجود ثروتمندی اگر از تکنولوژی بهره مند نباشد نمی توان آن کشور را به عنوان کشور توسعه یافته قمداد کرد.

وی افزود: در دنیای متمدن امروزی، سه منبع نیروی انسانی، منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی به عنوان منابع اصلی ثروت یک کشور و ملت است؛ ایران کشوری با هرم سنی جوان، نیروهای مستعدجوان و کارآمدی دارای منابع غنی و از تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی بالایی است.

عباس نژاد گفت: برای نمونه کشور ارمنستان تنها 10 تا 12 قلاده پلنگ را به خود اختصاص می دهد در حالی که استان قزوین 20 تا 25 قلاده پلنگ را شامل می شود و این نشان از غنای طبیعی کشور به ویژه استان قزوین است؛ انواع تنوع ژنتیکی را در جاده قزوین به تنکابن می توان به طور مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری و احتیاط از اصول حوزه فناوری زیست محیطی است

پیشگیری و احتیاط از اصول حوزه فناوری زیست محیطی است