مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:262019-11-27اجتماعي

مانور سراسری زلزله در مدارس استان قم برگزار شد


مانور سراسری زلزله با هدف کاهش خطرات ناشی از زمین لرزه، تلفات انسانی و آشنایی دانش آموزان با چگونگی مقابله با خطرات در مدارس استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم مانور سراسری زلزله با هدف کاهش خطرات ناشی از زمین لرزه، تلفات انسانی و آشنایی دانش آموزان با چگونگی مقابله با خطرات در مدارس استان قم برگزار شد.

امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم امروز در مانور زلزله هنرستان دخترانه برقعی و در جمع دانش آموزان این مدرسه اظهار کرد: موضوع ایمنی و استحکام ساختمان ها در برابر بلایای طبیعی از جمله زلزله که کشور ما با خطرات وقوع آن هر از چندگاهی مواجه است؛ بسیار مهم بوده که در این زمینه در دهه اخیر فرهنگ سازی خوبی صورت گرفته و کاهش تلفات جانی و مالی در زلزله هایی که در سال های اخیر رخ داده، نشان از همین امر دارد، هر چند که از دست دادن یک نفر از هموطنانمان نیز در چنین حوادثی زیاد است.

مقومی عنوان کرد: مقررات ملی ساختمان مجموعه قوانین لازم الاجرایی است که رعایت آن در ساخت و ساز می تواند به تأمین ایمنی و آسایش ساکنان آن ها منجر شود که اراده و فرهنگ احداث ساختمان مطلوب از سوی شهروندان و سازندگان که سالیانه رقم های سنگینی را به عنوان سرمایه ملی در ساخت و ساز هزینه می کنند در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سراسری زلزله در مدارس استان قم برگزار شد

مانور سراسری زلزله در مدارس استان قم برگزار شد