مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 11:062019-11-27سياسي

اعتبارات مورد نیاز طرح بازآفرینی با هماهنگی در سطح ملی تامین شود


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز طرح بازآفرینی شهرها با سرعت بیشتری تامین کنیم تا عقب ماندگی طرح جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد بازآفرینی شهری روز چهارشنبه با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی دراین جلسه اظهارداشت: در اجرای طرح جامع شهری هماهنگی نداریم و باید این نقصان جبران شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح جامع شهری اگر بخواهیم بازآفرینی را اجرا کنیم با مشکل مواجهیم لذا باید هماهنگی دستگاهها بیشتر شود تا با نا هماهنگی کام مردم را تلخ نکنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسهیلات بانک ها متناسب با نیاز مردم نیست و اگر دولت در اجرایطرح بازآفرینی شهری جدی است باید با سازمان برنامه بودجه هماهنگ شود تا اعتبارات لازم تامین شود.

زرآبادی اظهارداشت: آسیب های اجتماعی در جامعه زیاد است و باید در اجرای طرح بازآفرینی هماهنگی بیشتری داشته باشیم و تخصیص ها مشخص و اعتبارات اعلام شود و متناسب با طرح بتوان اعتبار داد و مردم را راضی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مورد نیاز طرح بازآفرینی با هماهنگی در سطح ملی تامین شود

اعتبارات مورد نیاز طرح بازآفرینی با هماهنگی در سطح ملی تامین شود