مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:452019-11-27اقتصادي

افزایش خود سرانه هزینه حمل و نقل قابل قبول نیست


مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی  استانداری آذربایجان غربی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار متاثر از اصلاح قیمت بنزین قابل قبول نیست.

- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی: افزایش خود سرانه هزینه حمل و نقل قابل قبول نیست ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی  استانداری آذربایجان غربی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار متاثر از اصلاح قیمت بنزین قابل قبول نیست.

سیوانی امروز چهارشنبه 6 آذرماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت و رصد بازار توسط بازرسان اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت کالاها متاثر از اصلاح قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت بعضی از صیفی جات از جمله گوجه فرنگی در بازار گفت: تا چند روز آینده با ورود تولیدات این نوع صیفی جات در جنوب کشور و ورود به بازارهای استان، قیمت ها متعادل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیوانی همچنین خواستار نظارت بیشتر در قیمت هزینه های حمل و نقل کالا شد و گفت: حمل و نقل کالا با نفت و گاز صورت می گیرد و با توجه به به ثابت ماندن قیمت سوخت گازوییل در کشور، افزایش خود سرانه هزینه حمل و نقل توسط برخی از سود جویان قابل قبول نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خود سرانه هزینه حمل و نقل قابل قبول نیست

افزایش خود سرانه هزینه حمل و نقل قابل قبول نیست