مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:402019-11-27اجتماعي

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری گلدسته سرو در گلستان


اختتامیه جشنواره گلدسته های سرو ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و استاندار گلستان در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

- مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: استان گلستان میزبان اولین جشنواره گلدسته سرو با موضوع نماز با حضور دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده سراسر کشور است.

احسان گوهری راد ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت هویت دینی و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان، اعتلای اخلاق و ایمان در بین فرهنگیان و دانش آموزان و ایجاد انس و الفت با نماز است.

وی یادآور شد: 34 هزار اثر از دانش آموزان و بیش از 500 اثر از همکار فرهنگی در سراسر کشور به جشنواره گلدسته سرو ارسال شده است و در مجموع از 228 نفر تجلیل خواهد شد.

دکتر حق شناس، استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: میزبانی از اجلاسیه سراسری نماز مایه افتخار استان است و سعی می کنیم آن را بهترین شکل برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گلستان به لحاظ تنوع اقوام 17 قوم را در خود جای داده و برگزاری این اجلاسیه می تواند ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در این استان را معرفی کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگر نماز ما نماز واقعی باشد، بسیاری از دستگاه های فرهنگی نیاز به کار دیگری ندارند زیرا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری گلدسته سرو در گلستان

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری گلدسته سرو در گلستان