مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:252019-11-27اقتصادي

دلار در بازارهای جهانی صعودی ماند


ارزش دلار در بازارهای جهانی به بالاترین سطح یک هفته اخیر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در معاملات روز چهار شنبه بازارهای ارز، فضای معاملات بار دیگر کاملا تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین قرار گرفت.

نشریه گلوبال تایمز به نقل از منبعی آگاه در دولت چین گزارش کرده است که آمریکا و چین بسیار به فاز نخست توافق تجاری نزدیک شده اند.

از سوی دیگر شی جین پینگ، رییس جمهور چین با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به صورت تلفنی گفتگو کرده و بر سر تداوم مذاکرات به توافق رسیده اند.

هم چنین رابرت لایت هایزر، وزیر بازرگانی آمریکا در گفت وگویی تلفنی با لیو هه، معاون نخست وزیر چین آخرین تحولات مربوط به مذاکرات تجاری بین دو کشور را بررسی کردند.

کیوسوکه سوزوکی، تحلیل گر ارشد بازار ارز در بانک سوسیه جنرال گفت: فکر می کنم بازارها باید تا پایان این هفته منتظر مشخص تر شدن پیشرفت در روند مذاکرات تجاری باشند.

با توجه به گفته های ترامپ فکر می کنم آمریکا تصمیم خود برای اعمال تعرفه های بیشتر روی محصولات چینی را به تعویق خواهد انداخت.

چین و آمریکا درگیر یک جنگ تجاری طولانی مدت بوده اند که اکنون وارد شانزدهمین ماه خود شده است و از آن به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل کاهش رشد اقتصادی جهان نام برده می شود تا جایی که بانک جهانی، زیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار در بازارهای جهانی صعودی ماند

دلار در بازارهای جهانی صعودی ماند