مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:212019-11-27بين الملل

عبدالله: انتخابات 2014 افغانستان دیگر تکرار نخواهد شد


رییس اجراییه افغانستان هشدار داد در سال 2014 عده ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که 2014 بار دیگر تکرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان تاکید کرد: در سال 2014 عده ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که 2014 بار دیگر تکرار می شود.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: برای تیم متقلب ثابت شده که جایگاهی در میان مردم ندارند.

در جریان انتخابات پول های هنگفت خرج کردند، تطمیع کردند، تهدید کردند و از هر وسیله ای کار گرفتند، اما نتیجه انتخابات واضح بود.

وی هشدار داد: خواب 2014 را نبینید! مردم افغانستان نه به من و نه به رهبری تیم ثبات و همگرایی این اجازه را داده اند که بار دیگر در مسیر 2014 برویم.

عبدالله ادامه داد: کمیسیون انتخابات به دستور یک تیم انتخاباتی عمل می کند، استقلال شان زیرسوال رفته و نتیجه کارشان مشروعیت ندارد.

اگر کمیسیون انتخابات به مسیر قانونی برنگردد، مسوولیت عواقب کار به عهده کمیسیون و آنانی خواهد بود که کمیسیون را به مسیر خلاف قانون ترغیب کردند! نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تصریح کرد: ما از هر وسیله قانونی، مشروع و صلح آمیز، برای جلوگیری از روی کارآمدن حکومت تقلبی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله: انتخابات 2014 افغانستان دیگر تکرار نخواهد شد

عبدالله: انتخابات 2014 افغانستان دیگر تکرار نخواهد شد