مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:002019-11-27سياسي

نشست «زیست فناوری شتابگری» بستری برای حل مشکلات استان قزوین


نشست «زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست» به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با حضور پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های استان قزوین برای بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات استان قزوین برگزار شد.

- نشست زیست فناوری شتابگری بستری برای حل مشکلات استان قزوین ایسنا/قزوین نشست زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با حضور پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های استان قزوین برای بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات استان قزوین برگزار شد.

نشست یک روزه تخصصی زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با حضور مسئولان استانی، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های استان قزوین در سالن جلسات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) امروز ششم آذر در حال برگزاری است.

مهدی زندیه - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - در این مراسم با بیان اینکه در برگزاری این نشست تخصصی از ظرفیت پژوهشگران و انجمن های علمی دانشگاه ها بهره مند شده ایم، اظهار کرد: سازمان ها و اداراتی چون آب منطقه ای، جهاد کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «زیست فناوری شتابگری» بستری برای حل مشکلات استان قزوین

نشست «زیست فناوری شتابگری» بستری برای حل مشکلات استان قزوین