مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 08:002019-11-27فرهنگي

نقد هالیوود ریپورتر بر نماینده سینمای ایران در اسکار


مستند «در جستجوی فریده» اثری سرشار از اشک و لبخند است که علی رغم داشتن روایتی خطی، حس تعلیق قدرتمندی را در مخاطب ایجاد می کند.

- نقد "هالیوود ریپورتر" بر نماینده سینمای ایران در اسکار مستند در جستجوی فریده اثری سرشار از اشک و لبخند است که علی رغم داشتن روایتی خطی، حس تعلیق قدرتمندی را در مخاطب ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبورا یانگ در مطلبی درباره فیلم در جستجوی فریده در هالیوود ریپورتر نوشته است: این مستند درباره زنی 38 ساله و هلندی به نام الین فریده کانینگ است که تصمیم می گیرد با سفری به زادگاهش ایران، والدین واقعی خود را پس از سال ها پیدا کند.

این مستند که با حساسیت و ظرافت ساخته شده، مخاطب را با خود به سرزمینی می برد که پیش از این در سایر فیلم های معاصر ایرانی کمتر دیده شده و بیننده را با قلب خانواده های سنتی و ارزش های آنها آشنا می کند، مردمانی که باوجود اعتقادات مذهبی سفت و سخت، از وی به عنوان یکی از خودشان که پس از سال ها بازگشته، با روی باز و با هیجان فراوان استقبال می کنند.

کوروش عطایی و آزاده موسوی به عنوان کارگردانان و تهیه کنندگان مشترک مستند در جستجوی فریده ، پیش از این مستند ایران، یک جدایی را در سال 2013 و درباره واکنش های داخلی به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی توسط اصغر فرهادی ساخته بودند و حالا با دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد هالیوود ریپورتر بر نماینده سینمای ایران در اسکار

نقد هالیوود ریپورتر بر نماینده سینمای ایران در اسکار