مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:502019-11-27اقتصادي

با عذرخواهی مدیران مشکل اشتغال استان حل نمی شود


استاندار کرمانشاه با انتقاد از عدم استفاده از فرصت دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی جهت ایجاد اشتغال در استان، گفت: متاسفانه از فرصت هایی که برای استان جهت ایجاد اشتغال فراهم می شود، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با انتقاد از عدم استفاده از فرصت دو طرح "یارانه دستمزد" و "کارورزی" جهت ایجاد اشتغال در استان، گفت: متاسفانه از فرصت هایی که برای استان جهت ایجاد اشتغال فراهم می شود، به خوبی استفاده نمی کنیم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (ششم آذر) کارگروه اشتغال استان با اشاره به سهمیه بیش از دو هزار نفری کرمانشاه در طرح یارانه دستمزد و سهمیه 5500 نفری در طرح کارورزی، گفت: متاسفانه در این زمینه بسیار ضعیف عمل شده و در یک بخش 27 شغل و در بخش دیگر 35 شغل ایجاد شده که اصلا قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه طرح یارانه دستمزد فقط برای هشت استان با نرخ بیکاری بالا در نظر گرفته شده بود که کرمانشاه هم جزو آنها است، یادآور شد: این همه به دلیل نرخ بیکاری بالای کرمانشاه درخواست امتیاز می کنیم و در نهایت از فرصت هایی که برای ما فراهم می شود به خوبی استفاده نمی کنیم.

استاندار کرمانشاه عملکرد اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان در این زمینه با گذشته 9 ماه از سال را قابل قبول ندانست و عنوان کرد: با عذرخواهی مدیران نه برای مردم کار درست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عذرخواهی مدیران مشکل اشتغال استان حل نمی شود

با عذرخواهی مدیران مشکل اشتغال استان حل نمی شود