مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:202019-11-27سياسي

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی برگزار می شود


یکصد و سی و هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی پنجشنبه 7 آذر 98 در سه حوزه امتحانی شهر تهران برگزار می شود.

- یکصد و سی و هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی پنجشنبه 7 آذر 98 در سه حوزه امتحانی شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و سی و هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، صبح روز پنجشنبه 7 آذرماه 98 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که متقاضی برگزاری آزمون بوده و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در سایت این سازمان اقدام کرده اند برای شرکت در جلسه آزمون باید ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 7 آذرماه 98 به مرکز برگزاری آزمون که در زمان ثبت نام انتخاب کرده ­اند، مراجعه کنند.

تمام داوطلبان باید حتماً قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت 8 صبح) در محل حضور داشته باشند و عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از 15 دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

زمان و محل برگزاری آزمون فرآیند برگزاری آزمون کلیه داوطلبان در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 7 آذرماه 98 برگزار خواهد شد و داوطلبان باید قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی برگزار می شود

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی برگزار می شود