مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 05:502019-11-27فرهنگي

228 نفر در اختتامیه گلدسته سرو در گلستان تجلیل می شوند


228 نفر در اختتامیه گلدسته سرو در گلستان تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان گوهری راد صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو در گرگان اظهارکرد: گلستان نگارستان ایران امروز میزبان اولین جشنواره گلدسته سرو با موضوع نماز است.

وی افزود: یکی از اساسی ترین راه های انتقال فرهنگ استفاده از ابزار هنر است و براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزاری جشنواره گلدسته های سرو فرصتی فراهم ساخت تا هنرمندان و پژوهشگران با ایجاد آثار هنری و پژوهشی قدم هایی برداشته که امیدواریم در کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج نماز موثر باشد.

وی هدف از برگزاری جشنواره را شناخت استعدادها و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان، اعتلای اخلاق دینی دانش آموزان، ایجاد انس و الفت با نماز، تقویت هویت دینی و غیره اعلام کرد.

گوهری راد ادامه داد: بیش از 750 جلسه در سطح مناطق و شهرستان ها و تعداد 32جلسه استانی و 10 جلسه در ستاد به منظور هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری این جشنواره برگزار شده است.

وی با بیان این که آثار 34 هزار دانش آموز و 587 همکار فرهنگی به جشنواره رسید به آمار منتخبان شرکت کننده در مراسم اختتامیه اشاره کرد و گفت: در مجموع 228 نفر تجلیل می شوند که از این تعداد 11 نفر در تصویرسازی، 12 نفر در خوشنویسی، 24 نفر در نقاشی، 10 نفر در شعر، 75


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

228 نفر در اختتامیه گلدسته سرو در گلستان تجلیل می شوند

228 نفر در اختتامیه گلدسته سرو در گلستان تجلیل می شوند