مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 05:202019-11-27سياسي

شهرداری از روزمرگی و کرختی رنج می برد


حوزه های مختلف عملکردی شهرداری تهران متناسب با اهداف و رویکردهای شورا و برنامه مصوب حرکت نمی کنند و نوعی روزمرگی و کرختی در عملکرد اجرایی مدیریت شهری دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست هم اندیشی شورا و شهرداری که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: در جلسات قبلی هم اندیشی، شورا دیدگاه های خود را درباره راهکارهای بهبود در عملکرد مدیریت شهری و سیاستگذاری در توسعه شهری در قالب نظرات کمیسیونهای تخصصی اعلام کرد و امروز که در آستانه آغاز برنامه سوم توسعه شهر تهران قرار داریم، بهتر است سند برنامه را معیار تفاهم خود در عملکرد قرار دهیم.

رییس شورای شهر تهران یکی از تله های برنامه ریزی استراتژیک را شکاف بین برنامه و عملکرد یا برنامه ریزان ومجریان دانست و تصریح کرد: بدین معنا که سیاستگذار براساس دیدگاه های خود برنامه استراتژیک را تدوین می کند اما مجری در مقام عملکرد و اجرای برنامه، بدنبال ادامه نگاه و دیدگاه خود می رود و عملا شکاف بین برنامه واجرا عمیق و عمیق تر می گردد.

وی ادامه داد: در این وضعیت نداشتن برنامه بهتر از نوشتن آن است چرا که اگر رسما بدانیم برنامه ای نداریم، بهتر می توانیم بصورت روزمره شهر را مدیریت کنیم تا اینکه تصور کنیم برنامه داریم اما مجری برنامه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از روزمرگی و کرختی رنج می برد

شهرداری از روزمرگی و کرختی رنج می برد