مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 04:552019-11-27حوادث

دستگیری 10 سارق به عنف و مسلح در 4 شهر سیستان و بلوچستان


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری 10 سارق به عنف و مسلح در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، - زابل و میرجاوه، 16 فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان 10 سارق مسلح و به عنف و تحت تعقیب مقامات قضایی را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی طی هفته گذشته با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه آنان را طی عملیات های ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضایی دستگیر و از مخفیگاهشان 2 قبضه سلاح وینچستر به همراه 17 فشنگ، یک قبضه کلت کمری، 11 فشنگ جنگی کلاش و چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا، 4 دستگاه تلفن همراه،3 رأس گوسفند،2 دستگاه تلویزیون ال ای دی 43و 49 اینج ،4دستگاه کیس کامپیوتر ومقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف کردند.

وی متهمان در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرفت مسلحانه احشام، 3 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 سارق به عنف و مسلح در 4 شهر سیستان و بلوچستان

دستگیری 10 سارق به عنف و مسلح در 4 شهر سیستان و بلوچستان