مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 03:352019-11-27ورزشي

هادیزاده: امیدوار به کسب 2 سهمیه دوومیدانی بانوان در پارالمپیک توکیو هستیم


مشاور عالی فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام سه رشته فوتبال پنج نفره، جودو و دوومیدانی به بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد و گفت: تیم گلبال مردان نیز در صورت کسب سهمیه در قهرمانی آسیا ژاپن عازم توکیو می شود.

- علی اصغر هادیزاده در گفت وگو با ایسنا، درباره رشته های اعزامی نابینایان و کم بینایان به بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو اظهار کرد: برای شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو تا امروز تیم فوتبال پنج نفره، جودو و دوومیدانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده اند.

البته تیم گلبال مردان نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که آخرین فرصت برای کسب سهمیه است، هشتم آذر راهی ژاپن می شود که امیدوار به کسب یک سهمیه دیگر توسط تیم گلبال مردان هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد سهمیه های کسب شده در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان مشخص است یا خیر؟ گفت: تعداد سهمیه های کسب شده در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان 13 فروردین سال آینده نهایی می شود که امیدوارم در این دوره سهمیه های بیشتری را در دوومیدانی نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

رییس انجمن دوومیدانی نابینایان و کم بینایان درباره حضور زنان در پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: تا امروز زنان نابینا و کم بینا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادیزاده: امیدوار به کسب 2 سهمیه دوومیدانی بانوان در پارالمپیک توکیو هستیم

هادیزاده: امیدوار به کسب 2 سهمیه دوومیدانی بانوان در پارالمپیک توکیو هستیم