مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 20:452019-11-26ورزشي

بسیج؛ نهادی کم هزینه و پُرثمر


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که نام بسیج زیبنده مردان راست قامت و انقلابی است، گفت: شجره طیبه بسیج نهادی کم هزینه و پُرثمر برای انقلاب است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که نام بسیج زیبنده مردان راست قامت و انقلابی است، گفت: شجره طیبه بسیج نهادی کم هزینه و پُرثمر برای انقلاب است.

آیت الله سیداحمد میرعمادی در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان که در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد، با تأکید بر این که نام بسیج زیبنده مردان راست قامت و انقلابی است، اظهار کرد: چهل سال از عمر پُربرکت بسیج گذشته است و امروز بسیج به عنوان یک شجره طیبه جهانی مطرح است.

وی با ذکر این مطلب که تشکیل بسیج از الهامات خفیه الهی بود که پیر جماران آن را تشکیل داد، بیان کرد: بسیج از ابتکارات مهم و اقدام دوراندیشانه امام راحل(ره) بود که امروز این نهاد بال و پر گرفته و ثمره آن جهانی شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که بسیج نهادی برخاسته از دل مردم با ظرفیت های گسترده و پایان ناپذیر است، ادامه داد: اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان نمایشی از اقتدار بصیرت و ولایت مداری است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ظرفیت های بسیج، ادامه داد: بسیج به عنوان یک نیروی انسانی و نیروی آماده به کار، ظرفیتی مهم در عرصه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج؛ نهادی کم هزینه و پُرثمر

بسیج؛ نهادی کم هزینه و پُرثمر