مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 15:302019-11-26حوادث

دستگیری بدل انداز شمش طلا/کلاهبرداری متهم از دلارفروشان


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک بدل انداز شمش طلای قلابی خبرداد و گفت: متهم از دلارفروشان کلاهبرداری می کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح این خبر اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه سال جاری پرونده ای ¬کلاهبرداری با عنوان بدل اندازی از شعبه 2دادیاری دادسرای ناحیه 7تهران به پایگاه سوم برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به این پایگاه اظهارات کرد: سیزدهم آبان در خیابان شیخ صفی در حال فروش دلار بودم که فرد ناشناسی به من نزدیک شد و گفت چرا به جای فروش دلار، شمش طلا نمی خرید و سپس با چرب زبانی مرا فریب داد و ترغیب کرد که شمش طلا بخرم.

سپس با هم سوار خودرو 405 او شدیم در همین هنگام یک عدد شمش طلای 180گرمی به من نشان داد و در عوض آن از من دلار گرفت و پس از اینکه من از خودرواش پیاده شدم بلافاصله از محل گریخت.

شمش طلا را به طلافروشی بردم و آنجا بود که متوجه شدم این شمش تزیینی است و هیچ ارزشی ندارد .

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت ابراز داشت: اقدامات پلیسی برای شناسایی متهم و محل اختفاء وی آغاز شد و پس از گذشت چند روز کارآگاهان متوجه شدند متهم در خیابان سهروردی در حال فروش خودرو 405خود است تا آخرین مدارک و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بدل انداز شمش طلا/کلاهبرداری متهم از دلارفروشان

دستگیری بدل انداز شمش طلا/کلاهبرداری متهم از دلارفروشان