مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 13:502019-11-26سياسي

آشوبگران باپرتاب سنگ قصد شکستن سد بسیج و ورود به ورامین را داشتند


فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به رشادت های بسیج در آشوب های اخیر گفت: آشوبگران باپرتاب سنگ قصد شکستن سد بسیج و ورود به ورامین را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگرد سعید تاجیک عصر سه شنبه در تجمع هزاران بسیجی شهرستان ورامین که با حضور رییس سازمان بسیج عشایری کشور ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: اگر بسیج نبود به همین راحتی نمی توانستیم در کنار هم باشیم ، اگر بسیج نبود وضعیت امنیتی کشور اینگونه نبود ، تنها نیرویی که در کنار نیروی انتظامی توانست قرار بگیرد و در فتنه اخیر کمک نیروی های مسلح کند ، نیروی بسیج بود.

وی با اشاره به رشادت های بسیج در فتنه و آشوب های اخیر ادامه داد: آشوبگران بسیجیان را در کوچه ها و خیابان های منطقه خیرآباد ورامین سنگ زدند و این بسیجی ها سنگ خوردند تا دشمنان نتوانند به داخل شهر ورامین بیایند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: بسیجیان توانستند کمتر از 48 ساعت این فتنه بزرگ را در منطقه ورامین خنثی کنند و نگذارند که دشمنان به منطقه ، خاک ، ناموس و اموال عمومی این دیار تعرض کنند.

سرگرد تاجیک تصریح کرد: بسیجیان دیار 15 خرداد با افتخار در کنار نیروی انتظامی از منطقه ورامین دفاع کردند و جا دارد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران باپرتاب سنگ قصد شکستن سد بسیج و ورود به ورامین را داشتند

آشوبگران باپرتاب سنگ قصد شکستن سد بسیج و ورود به ورامین را داشتند