مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:162019-11-26پزشكي

بیماری های غیرواگیر مقصر 82 درصد مرگ ها است


مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیماری های غیرواگیر عامل 85 درصد از مرگ و میرها است، لزوم تقویت نظام مراقبت از این بیماری ها را یادآور شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیماری های غیرواگیر عامل 85 درصد از مرگ و میرها است، لزوم تقویت نظام مراقبت از این بیماری ها را یادآور شد.

دکتر افشین استوار سه شنبه 5 آذر در کارگاه آموزش تقویت نظام مراقبت بیماری های غیرواگیر ایران که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، طی 4 دهه گذشته نظام سلامت ایران موفق شد با ررویکردی جامع و موثر، بیماری های واگیر را کنترل کند.

مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کارگاه آموزش تقویت نظام مراقبت بیماری های غیرواگیر در ایران که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال برگزاری است، گفت: در سه تا چهار دهه گذشته، نظام سلامت کشور موفق شده که با یک رویکرد بسیار جامع و موثر، بیماری های واگیردار را در کشور کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر افشین استوار رویکرد اساسی نظام سلامت را رویکرد نظام شبکه عنوان کرد و افزود: به این ترتیب در دورترین نقاط کشور، دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های غیرواگیر مقصر 82 درصد مرگ ها است

بیماری های غیرواگیر مقصر 82 درصد مرگ ها است