مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-26اقتصادي

کلاهبرداری از دلارفروشان با شمش طلایی


مردی که اقدام به فروش شمش های طلای تقلبی به فروشندگان دلار و ارز کرده بود، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 13 آبان ماه امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و فروش شمش طلای تقلبی از سوی مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و در همین راستا نیز ماموران با دعوت از شاکی تحقیقات خود را برای رسیدگی به موضوع آغاز کردند.

با حضور شاکی در محل او به ماموران گفت: در تاریخ 13 آبان ماه درحال فروش دلار در خیابان شیخ صفی بودم که مردی میانسال با نزدیک شدن به من پیشنهاد کرد که به جای خرید و فروش دلار، شمش طلا بخرم و در ادامه با چرب زبانی زیاد مرا مجاب کرد که اقدام به خرید شمش کنم.

در همین راستا نیز سوار بر خودروی پژو 405 این فرد شدیم و متهم در خودرو یک عدد شمش طلای 180گرمی به من داد و در عوض آن از من دلار گرفت.

در ادامه پس از اینکه من از خودرواش پیاده شدم این فرد بلافاصله از محل فرار کرد و من هم شمش طلا را به طلافروشی بردم و آنجا بود که متوجه شدم این شمش تزیینی است و فاقد ارزش است.

با کسب اطلاعات متهم، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری آغاز شد و چند روز بعد در تاریخ سوم آذرماه کارآگاهان پلیس آگاهی متوجه شدند متهم در خیابان سهروردی در حال فروش یک دستگاه خودروی پژو 405 است که در همین راستا گروهی از ماموران به محل اعزام شده و متهم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دلارفروشان با شمش طلایی

کلاهبرداری از دلارفروشان با شمش طلایی