مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:202019-11-26سياسي

میدان تاریخی همدان عاقبت به خیر می شود؟


بیست و شش ماه از آغاز کشفیات تاریخی در میدان امام (ره) همدان می گذرد، کشفیاتی که در ابتدای کار، سروصدای زیادی ایجاد و پای مسئولان مختلف را به این میدان تاریخی باز کرد، - میدان امام همدان، اواخر آبان 1398 - تصاویر از صاحب محمدیان منصور بیست و شش ماه از آغاز کشفیات تاریخی در میدان امام (ره) همدان می گذرد، کشفیاتی که در ابتدای کار، سروصدای زیادی ایجاد و پای مسئولان مختلف را به این میدان تاریخی باز کرد، حتی در هر بار صحبت های مسوولان، قول و قرارهای زیادی به میان آمد تا آخرینِ آن ها که به قبل از آغاز رویداد همدان 2018 می رسید؛ اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان قول و قرارهای داده شده کم نبوده اند، از احداث حوض و فواره وسط میدان گرفته تا ایجاد سایت موزه شیشه ای و طرح در دست اجرای کنونی که امروز ستون هایش در وسط میدان بالا آمده اند.

اما عملی نکردن وعده ها باعث شده تا زمان برای اجرایی شدن زودتر پروژه بسوزد و آثار تاریخی به دست آمده در آبان 96 که فقط سرستون ایلخانی و تابوت سنگی اش بیشتر مطرح شد، در موزه هگمتانه جا خوش کنند.

در بین همه قول و قرارهای داده شده برای ایجاد سایت موزه ای مناسب در این محوطه تاریخی، قول کامران گردان - سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان - که هشتم خرداد 1397 اعلام کرد ساخت سایت موزه میدان امام خمینی(ره) تا قبل از شهریورماه و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان تاریخی همدان عاقبت به خیر می شود؟

میدان تاریخی همدان عاقبت به خیر می شود؟