مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:062019-11-26اقتصادي

اجرای طرح تفصیلی شهر همدان مشکل ثبت جهانی هگمتانه را حل می کند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: اجرای کامل طرح تفصیلی در خیابان اکباتان همدان مشکل ثبت جهانی هگمتانه را حل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مالمیر ظهر سه شنبه در ستاد ساماندهی و آماده سازی هگمتانه برای ثبت جهانی که در استانداری همدان تشکیل جلسه داد، گفت: در صورت اجرای کامل طرح تفصیلی در خیابان اکباتان همدان و بافت بازار، اماکن بلا استفاده به کاربری های تجاری و گردشگری تغییر شکل خواهند یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان تاکید کرد: اجرای طرح تفضیلی مشکل خیابان اکباتان همدان و کسبه آن را به طور حتم مرتفع خواهد کرد.

وی افزود: احیای کاروانسراها، ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در محوطه ورودی هگمتانه و تکمیل موزه منطقه ای می تواند باعث رونق خیابان اکباتان شود و واحدهای ناهمگن می توانند با تغییر کاربری ماهیت جدیدی را بدست آورند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان همدان ادامه داد: ضرورت اجرای طرح تفضیلی بمنظور ایجاد دسترسی مناسب کل بازار و رفع مضیقه بازاریان در رابطه با حمل ونقل، اهمیت تغییر کاربری بازار آهن فروشان به مشاغل همگن با بافت از جمله مشاغل گردشگری و پیش بینی مشوق هایی در این زمینه ، احیای سراهای داخل بازار با مشارکت اداره کل میراث، شهرداری و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تفصیلی شهر همدان مشکل ثبت جهانی هگمتانه را حل می کند

اجرای طرح تفصیلی شهر همدان مشکل ثبت جهانی هگمتانه را حل می کند