مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:502019-11-26سياسي

تشکیل ستاد ملی باز آفرینی شهری در کشور به زودی


ستاد ملی باز آفرینی شهری در کشور با حضور رییس جمهور به زودی تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سید مجتبی علوی مقدم معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران در حاشیه دوره آموزشی مفاهیم بازآفرینی شهری پایدار گفت: گرفتاری های و مشکلاتی که در بافت های فرسوده وجود دارد شامل ریزدانگی ساختمان ها، استحکام بنا ها و معابر تنگ است.

وی افزود: موضوعات این حوزه به زودی وارد فاز جدی تر خواهد شد و ستاد های ملی در استان ها و شهرستان ها تشکیل شده است و ستاد ملی کشور هم در چند روز آینده با حضور رییس جمهور تشکیل خواهد شد.

علوی مقدم گفت: برای تامین اعتبارات ملی در حال برنامه ریزی هستیم و به زودی پروژه ها تعریف خواهد شد و عملیات اجرایی ستاد ها در استان ها و شهرستان ها آغاز میشود.

وی با بیان اینکه اولویت ما تکمیل پروزه های نیمه تمام در سال گذشته است افزود: تلاش میکنیم از استان هایی آغاز کنیم که کمترین برخورداری از اعتبارات را دارند که شامل سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان و ایلام هستند.

علوی مقدم گفت: اعتبارات دلوتی پاسخگو نیست و با ورود بخش خصوصی تامین اعتبارات جبران خواهد شد که در غالب بسته های اقتصادی ارایه خواهد شد تا صرفه و صلاح بخش خصوصی را نیز تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد ملی باز آفرینی شهری در کشور به زودی

تشکیل ستاد ملی باز آفرینی شهری در کشور به زودی