مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-26فرهنگي

توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موکول شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه تهیه و تولید پروژه بی نام محسن چاوشی به تهیه کنندگی هادی حسینی، با ارسال اطلاعیه ای به رسانه ها از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به این اثر موسیقایی خبر داد.

- گروه تهیه و تولید پروژه بی نام محسن چاوشی با انتشار اطلاعیه ای از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به این اثر موسیقایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، گروه تهیه و تولید پروژه بی نام محسن چاوشی به تهیه کنندگی هادی حسینی، با ارسال اطلاعیه ای به رسانه ها از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به این اثر موسیقایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه/ ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجاییتیم تهیه و تولید آلبوم بی نام با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با توجه به مسائل پیش آمده طی روز های اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موکول کند.

نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به احترام و خواست شما قطعه بحر تفکر به آلبوم اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موکول شد

توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موکول شد