مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:002019-11-26اقتصادي

سامانه سنجش نیازها و پتانسیلهای بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد سامانه هوشمند تولید برای سنجش نیازهای استان و پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد سامانه هوشمند تولید برای سنجش نیازهای استان و پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی ضروری است.

بهنام شهدی در جلسه شورای راهبردی کشاورزی استان که با موضوع رسیدگی و رفع موانع و مشکلات تولید و صادرات محصولات کشاورزی و با حضور نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی در استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد یک نظام نامه و سامانه هوشمند تولید برای سنجش نیازهای استان و پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی گفت: با ایجاد این سامانه هوشمند مدیران بخش کشاورزی می توانند، تولید و مصرف، صادرات، ظرفیتهای تبدیلی و سایر اطلاعات کشاورزی را در آن رصد و مدیریت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه به این طریق می توان یک تعادل بین تولید و مصرف تولیدات کشاورزی در استان ایجاد کرد، گفت: تولید مبتنی برقرارداد امروز در دنیا مطرح است و برای اتصال بنگاههای خرد استان به بازارهای جهانی نیازمند تولید مبتنی بر قرارداد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سنجش نیازها و پتانسیلهای بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود

سامانه سنجش نیازها و پتانسیلهای بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود