مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 09:502019-11-26اقتصادي

کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای کشور 35 درصد افزایش یافت


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری، میزان کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای دریایی و خشکی کشور 35 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور صورت گرفته است و طرح های مهمی در مرزها در دست اجرا است.

وی از افزایش 35 درصدی میزان کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای کشور طی هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اضافه کرد: رصد و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانی با راه اندازی قرارگاه مقداد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از 62 تن مواد مخدر در مرزهای کشور طی این مدت خبر داد و افزود: کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه امسال 59 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اقدامات هدفمند مرزبانی در مبارزه با قاچاق خاطرنشان کرد: این اقدامات تاثیر بسیار زیادی در زمینه رونق تولید و جلوگیری از خروج کالاهای هدف مانند گوشت، برنج، پوشاک و سایر مایحتاج مردم داشته است.

سردار رضایی با اشاره به ارتقای تعاملات مرزبانی با کشورهای همسایه و توافقات با کشورهای امارات، قطر و عمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای ارتقای تجهیزات مرزبانی از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای کشور 35 درصد افزایش یافت

کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای کشور 35 درصد افزایش یافت