مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-26اقتصادي

ممنوعیت افزایش قیمت کالاهای اساسی


هرگونه افزایش قیمت به بهانه گران شده بنزین ممنوع است و واحدهای تولیدی که کالای اساسی و مورد نیاز مردم را تولید می کنند باید توجه بیشتری داشته باشند.

- مرکز البرز؛ سیفی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی که یکی در زمینه تولید روغن خوراکی ودیگری در زمینه تولید محصولات بهداشتی ویژه بانوان وکودکان فعال هستند افزود: در بازدید از این واحدها هیچ افزایش قیمتی ملاحظه نشد و محصولات آماده ارسال به بازار مصرف است.

سیفی ادامه داد: نظارت دقیق بر عرضه محصولات خصوصاً کالاهای اساسی مورد نیاز عموم جامعه به صورت روزانه از همه واحدهای تولیدی وصنفی انجام می گیرد و با متخلفین برخورد قانونی وجدی خواهد شد.

در ادامه دو تن از صنعتگران اشتهاردی با ابراز خشنودی و رضایت از روند فعالیت واحد تولیدی خود تاکید کردند که محصولات این واحدها در کارخانه افزایش قیمت نداشته و فروشگاههای سطح کشور نیز نباید از قیمت مصوب بالاتر به متقضیان عرضه کنند.

گفتنی است روزانه بیش از 20 کامیون حمل بار محصولات این دو واحد تولیدی را بارگیری و به سراسر کشور حمل می کنند.

این واحدها تنها دو واحد تولیدی از صدها واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد هستند که بدون تخلف به فعالیت خود ادامه می دهند و مابقی واحدهای صنعتی مرتبط با تولیدکالاهای اساسی مورد نیاز بازار نیز طی روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت افزایش قیمت کالاهای اساسی

ممنوعیت افزایش قیمت کالاهای اساسی