مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 08:452019-11-26اقتصادي

افزایش 35 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مرز های کشور


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش مرزبانان، کشفیات سوخت در مرز های دریایی و خشکی در 8 ماه امسال، 35 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار ما در بوشهر بیان کرد: با توجه به شعار سال و در راستای حمایت از رونق تولید، مرزبانی با راه اندازی قرارگاه مقداد، رصد و اشرافیت اطلاعاتی را بیشتر کرده و اقدامات مؤثری در حوزه مبارزه با قاچاق انجام داده است.

وی افزود: در همین زمینه با تلاش مرزبانان کشفیات سوخت در 8 ماه امسال در مرز های دریایی و خشکی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 35 درصدی داشته است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران همچنین از افزایش 59 درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 62 تن مواد مخدر در مرز های کشور کشف شده است.

وی به نقش مهم مقابله با قاچاق در رونق تولید و افزایش اشتغال اشاره کرد و گفت: اقدامات هدفمند مرزبانی در مبارزه با قاچاق تاثیرات مطلوبی در رونق تولید و جلوگیری از خروج کالا های هدف مانند گوشت، برنج، پوشاک و سایر مایحتاج مردم داشته است.

سردار رضایی به ارتقای همکاری با کشور های همسایه پرداخت و تصریح کرد: مرزبانی با ارتقای تعاملات با کشور های همسایه و توافقات با کشور های امارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مرز های کشور

افزایش 35 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مرز های کشور