مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 05:152019-11-26اقتصادي

از فرآیند اخذ گواهینامه تایید ایمنی آسانسور چه می دانید


در راستای تایید ایمنی آسانسور در سال گذشته تعداد 596 و در شش ماهه اول سال جاری تعداد261 گواهینامه بازرسی اولیه از سوی اداره کل استاندارد هرمزگان تایید شده است و تعداد یک مورد از آسانسور های نصب شده در سال جاری به علت عدم تامین .

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل استاندارد هرمزگان گفت: در راستای تایید ایمنی آسانسور در سال گذشته تعداد 596 و در شش ماهه اول سال جاری تعداد261 گواهینامه بازرسی اولیه از سوی اداره کل استاندارد هرمزگان تایید شده است و تعداد یک مورد از آسانسور های نصب شده در سال جاری به علت عدم تامین شرایط ایمن کاربرد از سوی این اداره کل پلمب شد.

عیسی باقرزاده همایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به افزایش روز افزون استفاده از آسانسورها و پله های برقی در ساختمانهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی و با تاکید براین نکته که مسافران آسانسورها شامل افراد با شرایط سنی مختلف هستند از یک سو و حوادث آسانسور ها که نشان از بی توجهی برخی از کارفرمایان و شرکت های غیراستاندارد آسانسوری در روند نصب و نگهداری، سرویس، تعمیر و ایمن سازی آسانسور دارد از سوی دیگر، تامین ایمنی آسانسور ها از اهمیت ویژه ی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مالکان ساختمان ها در ارتباط با ایمن سازی واخذ تاییدیه های مورد نیاز سیستم ها و تجهیزات منصوبه، مکلفند با توجه به ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرآیند اخذ گواهینامه تایید ایمنی آسانسور چه می دانید

از فرآیند اخذ گواهینامه تایید ایمنی آسانسور چه می دانید