مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 04:502019-11-26ورزشي

سمن ها از منابع قدرت در جوامع امروزی هستند


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به نقش ، اظهار کرد: در جامعه امروز گروه‎های مختلف این فرصت را دارند که با گرد هم آمدن و ایجاد تشکل‎ها، - ایسنا/یزد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به نقش ، اظهار کرد: در جامعه امروز گروه‎های مختلف این فرصت را دارند که با گرد هم آمدن و ایجاد تشکل‎ها، قدرت بیشتری پیدا کنند و پیگیر حقوق خود باشند.

احمد طالبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نقش تعیین کننده نیروهای صاحب قدرت در مناسبات هر جامعه و تاثیر آن بر تضییع برخی حقوق اقشار ضعیف تر، اظهار کرد: گاهی به نظر می رسد که بعضی گروه‎های ضعیف تر جامعه از همه حقوق خود بهره مند نیستند و این موضوع نیز تنها محدود به گروه معلولان نیست بلکه در مورد زنان، کودکان و فقرا هم صادق است.

این مسئول تغییر این وضعیت را مستلزم تبدیل گروه های ضعیف یا طرد شده به گروه های قدرتمند در جامعه خواند و تصریح کرد: این مهم صرفاً با بسنده کردن به شعار ممکن نیست چرا که در دوران جدید مفهوم قدرت تا حدودی تغییر کرده و دیگر در اختیار چند گروه مشخص نیست.

معاون امور جوانان استان از توزیع بیشتر قدرت در جوامع کنونی یاد کرد و گفت: امروزه گروه‎های بیشتری در سطح جامعه از قدرت بهره مند شده اند به طوری که اکنون سمن ها، گروه های مردم نهاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها از منابع قدرت در جوامع امروزی هستند

سمن ها از منابع قدرت در جوامع امروزی هستند