مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 03:102019-11-25فرهنگي

تمهید تبلیغاتی «شورای شهر» برای «تئاتر»؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!


کارگردان نمایش «سگدو» معتقد است شورای شهر تهران خیلی پیش تر از این ها باید به فکر حمایت از تبلیغات شهری تئاتر می افتاد و وعده اخیر رییس کمیسیون فرهنگی شورا، - کارگردان نمایش سگدو معتقد است شورای شهر تهران خیلی پیش تر از این ها باید به فکر حمایت از تبلیغات شهری تئاتر می افتاد و وعده اخیر رییس کمیسیون فرهنگی شورا، نوشدارو پس از مرگ سهراب است.

عباس غفاری کارگردان نمایش سگدو که این روزها در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر در حال اجراست، درباره وضعیت اجرای این اثر نمایشی به ویژه طی یک هفته گذشته به خبرنگار مهر گفت: طی یک هفته گذشته نه تنها نمایش سگدو بلکه کل تئاترهایی که روی صحنه بودند ضربه خوردند.

غفاری افزود: تبلیغات تئاتر در دهه 60 و 70 متفاوت از دهه 90 بود و در این دهه ها با نصب پوستر و بروشور تبلیغ نمایش ها انجام می شد.

در حال حاضر متأسفانه جایی برای نصب پوستر تئاترها وجود ندارد و پرداخت هزینه بیلبوردهای تبلیغاتی نیز از عهده اکثر گروه ها نظیر ما که سرمایه گذار نداریم، خارج است.

وی ادامه داد: در دهه 90 تا به اینجا تبلیغات در فضای مجازی تنها راه تبلیغاتی گروه های تئاتری بوده که طی یک هفته گذشته به دلیل اختلال اینترنت، این امکان هم با مشکل مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید تبلیغاتی «شورای شهر» برای «تئاتر»؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!

تمهید تبلیغاتی «شورای شهر» برای «تئاتر»؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!