مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 20:252019-11-25سياسي

طرح هر مسجد یک حقوقدان ؛ راهی مناسب برای ارتباط بی واسطه قضات با مردم


طرح هر مسجد یک حقوقدان، راهی مناسب برای ارتباط بی واسطه قضات با مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد بیان داشت: از منویات مقام معظم رهبری و تدابیر و سیاست های ریاست قوه قضاییه، کیفی سازی خدمات قضایی است که در این مسیر باید با مردم و نخبگان جامع ارتباط بیشتری گرفت.

وی تشکیل کمیته ارتقای فرهنگ سازمانی را خواستار و اظهار داشت: با استفاده از افراد باتجربه و صاحب نظر باید در راستای ارتقاء سلامت اداری و اعتلای فرهنگ سازمانی کار شود.

این مقام قضایی بر رعایت دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی از قوه قضاییه مراجعین تأکید کرد و ابراز داشت: برخورد کریمانه با مردم، تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین وظیفه شرعی و دینی و اخلاقی بر عهده کارکنان دستگاه قضایی است.

وی استفاده از ظرفیت شورا های حل اختلاف را خواستار شد و گفت: باید ساختار ها در شورا تقویت و از ظرفیت آنان در اصلاح ذات البین و ترویج فرهنگ صلح و سازش استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان یزد، اجرای دقیق و استمرار طرح هر مسجد یک حقوقدان را خواستار شد و افزود: یکی از بهترین راه های ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه های آحاد جامعه، همین طرح هر مسجد یک حقوقدان است که قضات را بی واسطه در کنار مردم قرار می دهد یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر مسجد یک حقوقدان ؛ راهی مناسب برای ارتباط بی واسطه قضات با مردم

طرح هر مسجد یک حقوقدان ؛ راهی مناسب برای ارتباط بی واسطه قضات با مردم