مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:302019-11-25حوادث

کاهش 16 درصدی سرقت در بوشهر


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 16 درصدی وقوع جرائم سرقت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 16 درصدی وقوع جرائم سرقت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجا که یکی از اولویت های سال جاری پلیس استان، مقابله همه جانبه با سرقت های خرد، مهم و کلان است، با تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای، اجرای دو طرح عملیاتی، شناسایی و انهدام 7 باند مجرمانه و دستگیری 8 خریدار اموال مسروقه خوشبختانه وقوع جرائم سرقت استان در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش 16 درصدی داشته است و این تلاش ها با جدیت ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام انتظامی تأکید کرد: در صورت همکاری بیشتر شهروندان در رعایت توصیه ها و نکات ایمنی در پیشگیری از وقوع سرقت منزل، خودرو، موتور، احشام، ساختمان های در حال احداث، سرقت از اماکن دولتی، جفت پلاک و دقت در نگهداری گوشی و همکاری بیشتر با پلیس، کسب نتایج مطلوب تری در کنترل و مهار سرقت ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 16 درصدی سرقت در بوشهر

کاهش 16 درصدی سرقت در بوشهر